-
T70341 Zestaw i70s, bezprzewodowy czujnik wiatru T120, DST810
T70341 Zestaw i70s, bezprzewodowy czujnik wiatru T120, DST810 z okablowaniem (E70361, T120, E70617, T113-868, E70327, A06049, A06036, A06064, A06031, A06028)
Opinie | |
Czas realizacji zamówienia do | 30 dni |
Cena przesyłki | 19 |
Dostępność | Brak towaru 0 szt. |
Raymarine | |
Kod kreskowy | |
EAN |
Zamówienie telefoniczne: 48583207024
Zostaw telefon |
T70341 Zestaw i70s, bezprzewodowy czujnik wiatru T120, DST810 z okablowaniem (E70361, T120, E70617, T113-868, E70327, A06049, A06036, A06064, A06031, A06028)
Zestaw zawiera:
- E70361 brama bezprzewodowa Micro-Talk™
- T120 bezprzewodowy czyjnik wiatru na top masztu
- T113 wielofunkcyjny pilot bezprzewodowy z wyświetlaczem
- E70327 kolorowy instrument wielofunkcyjny i70s
- E70096 Czujnik kursu Evolution™ EV1
- A22111 przetwornik denny DST800 głębokość, prędkość, temperatura
- A06049 kabel zasilania SeaTalkng
- A06036 kabel backbone SeaTalkng 5 m
- A06064 piątnik SeaTalkng
- A06031 terminatory SeaTalkng (x2)
- A06028 trójnik SeaTalkng
Micro-Talk bezprzewodowy interfejs między Tacktick a NMEA 2000
Nowa bezprzewodowa brama Raymarine Micro-Talk bezproblemowo łączy systemy przewodowe z bezprzewodowymi pozwalając na uzyskanie zupełnie nowego poziomu wysokiej wydajności dla żeglowania.
Główne zalety:
- Wydajne żeglowanie z rozszerzonym bezprzewodowym wskazaniem wiatromierza na wskaźniku wielofunkcyjnym Raymarine; z dokładnymi liniami nakładki
- Użyj mocy swojego wskaźnika MFD Raymarine, by zainspirować współzawodnictwo żeglugi
- Dane wiatru rzeczywistego przedstawiane są przy wyrafinowanym przepływie powietrza i algorytmach zejścia z kursu
- Zapewnia w czasie rzeczywistym dane z szybkim czasem aktualizacji
- Wyczucie pozycji rotacji masztu, dla jachtów ze skrzydłami
- Szybka instalacja, lekkie i bezprzewodowe połączenie do wiatromierza łopatkowego (vane)
- Niewielkie zużycie mocy, gdy używany jest z napędzanymi energią słoneczną bezprzewodowymi urządzeniami Raymarine
Innowacyjna brama Micro-Talk może być zamontowana w dowolnym miejscu na pokładzie i podłączana jest do sieci SeaTalkng na jachcie. Pozwala na szybką transmisję danych takich jak kąt wiatru, prędkość wiatru, głębokość, prędkość jachtu, temperatura, kurs, dane GPS, czas, data oraz informacje nawigacyjne pomiędzy instrumentami bezprzewodowymi Raymarine Tacktick a tradycyjnymi instrumentami przewodowymi, wskaźnikami wielofunkcyjnymi i autopilotami.
Brama Micro-Talk Gateway pozwala na elastyczne łączenie i dopasowanie dowolnej kombinacji przewodowych lub bezprzewodowych instrumentów Raymarine, przetworników, wskaźników wielofunkcyjnych i autopilotów. Z pewnością docenisz zalety łatwej instalacji, bezproblemowej integracji, przy zachowaniu niezawodności. Bez względu na to, czy budujesz nowy system od podstaw, czy też rozszerzasz system istniejący, brama Micro-Talk zapewni prostą i znakomitą integrację pomiędzy komponentami.
Brama Micro-Talk zapewni żeglarzom wymagającym wydajności wykorzystanie przewagi, jaką daje rozszerzona dokładność i wygoda instalacji oferowana przez bezprzewodowe, ładowane słonecznie opcje transmitera wiatromierza Raymarine. Teraz możliwe jest użycie tych ultra-lekkich i wysoce dokładnych czujników z systemami instrumentów Raymarine i60, i70 i i70s. Gdy uzywane są w połączeniu z opcjonalnym czujnikiem rotacji masztu od Raymarine, system może także zapewnić ultra-precyzyjne informacje o wietrze na pokładzie jachtów żaglowych z obrotowymi masztami wliczając jachty ze skrzydłami. Kąt rotacji masztu jest także nadawny do wskaźników wielofunkcyjnych Raymarine z interfejsem użytkownika LightHouse II (v17).
Zapaleni regatowcy moga dodać opcjonalny wskaźnik Raymarine Wireless Maxi do systemu i doświadczyć zalet automatycznej korekcji przeplywu powietrza. Opatentowane przez Raymarine algorytmy automatycznie skompensują wartości prędkości i kierunku wiatru, by wyeliminować niedokładność z przepływu powietrza jachtu i kąta przechyłu masztu.
Micro-Talk™ dostarczany jest z kablem spur SeaTalkng, oprzyrządowaniem montażowym, zestawem uszczelek i podręcznikiem szybkiej instalacji. Dostępne sa także opcjonalne maszt, przegroda i zestawy do montażu na relingu (sprzedawane oddzielnie).
T120 Nadajnik wiatromierza
Po raz pierwszy wszystkie informacje o wietrze bez kabli w maszcie. Wiatromierz mierzy siłę i kierunek wiatru i bezprzewodowo przesyła je do wyświetlaczy Micronet. Może być zamontowany za pomocą trzech wkrętów na maszcie. Kalibracja następuje poprzez wyświetlacze. Przeznaczony dla systemów Raymarine Wireless Cruising.
Cechy:
- Ładowany słonecznie
- Brak kabli w maszcie
- Autonomia działania 300h
- Lekki, tylko 230 gramów
- Pełna kalibracja poprzez wyświetlacze
i70s - kolorowy instrument
i70s zapewnia jak największą wszechstronność przy zachowaniu najlepszej widoczności. Wskaźnik i70s pozwala wyświetlać dane przyrządów i nawigacji, które są w danym momencie najważniejsze dla żeglarza.
Zaopatrzony w wyraźny i jasny 4.1" wyświetlacz, instrument ten jest łatwy w dostosowaniu dzięki wskazaniom cyfrowym, analogowym i graficznym dla głębokości, prędkości, wiatru i innych danych. i70s to dobre uzupełnienie istniejącego systemu instrumentów Raymarine oraz idealny element do tworzenia sieci wskaźników i70s wraz z czujnikami.
- Duży, super jasny wyświetlacz LCD 4.1" dla maksymalnej widoczności
- Technologia optycznie zespolonych ekranów dobrze widzialnych w każdych warunkach pogodowych zapewnia jaśniejsze kolory, ostrzejszy kontrast i szerokie kąty widzenia
- Nowoczesny wygląd i70s dobrze komponuje się ze wskaźnikami wielofunkcyjnymi Raymarine eS Serii i gS Serii
- Prosty w obsłudze interfejs użytkownika LightHouse z rzeźbionymi gumowymi klawiszami ułatwia obsługę we wszystkich warunkach
- Łatwe w dostosowaniu wskazania danych głebokości, prędkości, wiatru i inne
- Sieć SeaTalkng dla bezproblemowej łączności z systemami Raymarine i sieciami NMEA2000 (przy użyciu adaptera DeviceNet do SeaTalkng)
- Łączność NMEA2000 dla danych silnika, paliwa i nawigacyjnych (przy użyciu adaptera DeviceNet do SeaTalkng)
- Wygodny tryb repetytora AIS pozwala na wizualne śledzenie pobliskich celów AIS
- W połączeniu z konwerterem przetworników instrumentów ITC-5 podłączenie do czujników analogowych głębokości, prędkości i wiatru
- Współpraca sieciowa z przetwornikami Airmar DST800 i smart przetwornikiem P70s (in-hull)
- W komplecie z osłonami przeciwsłonecznymi czarną (styl eS Serii) & brązową (styl e Seriei)
Intuicyjny interfejs użytkownika LightHouse - i70s daje bezpośredni dostęp do najczęściej używanych funkcji nawigacyjnych. Interfejs instrumentu LightHouse jest spójny ze wskaźnikami wielofunkcyjnymi Raymarine LightHouse, dzięki czemu użytkownicy wskaźników MFD Raymarine poczują się "jak w domu".
Instrument Raymarine i70s pozwala na łączność z następującymi sieciami pokładowymi:
- Sieci SeaTalk pierwszej generacji przy użyciu adaptera SeaTalk do SeaTalkng
- Sieci SeaTalkng bieżącej generacji
- Sieci NMEA2000 przy użyciu adaptera SeaTalkng do DeviceNet
- Dodatkowo i70s pozwala na wybór źródeł danych dla integracji z sieciami wieloczujnikowymi.
i70s może służyć jako repetytor AIS i wyświetlać cele AIS z odbiorników NMEA 2000 AIS. Pozwala na przeglądanie najbliższych 25 jednostek pływających wyposażonych w AIS i na wybieranie indywidualnych celów, by otrzymać odpowiednie informacje na ich temat.
Instrumenty i70s można połączyć z innowacyjnym konwerterem przetworników instrumentów iTC-5 uzyskując bezproblemowa integrację z analogowymi przetwornikami głębokości, wiatru, prędkości kompasu i czujnikiem wychylenia steru. Alternatywnie i70s można połączyć sieciowo z przetwornikami DST800 i smart przetwornikiwm p79s firmy Airmar.
Wireless Multi Remote Display - pilot
Więcej niż tylko zdalna kontrola. Istotny element wyposażenia dla tych, którzy poważnie myślą o zwycięstwie. Bezprzewodowy pilot T113, pozwala na sterowanie, konfigurowanie oraz wyświetlanie następujących danych, takich jak:
- Trend wiatru.
- Trend prędkości.
- VMG do wiatru i punktu odniesienia.
- SOG.
- COG.
- Wykresy wydajności
Czujnik Evolution EV1 Sensor Core
Centralnym punktem każdego systemu Evolution jest czujnik EV, czyli 9-osiowy czujnik monitorujący ruch jednostki we wszystkich trzech wymiarach. Element ten łączy zaawansowane czujniki półprzewodnikowe z procesorem autopilota Evolution w pojedynczej i łatwej do zamontowania obudowie.
Czujnika EV może być zamontowany pod lub nad pokładem, gdyż obudowa urządzenia jest wodoodporna i wykonana w standardzie wodoszczelności IPX6 i IPX7.
EV-1 przeznaczony jest dla systemów autopilota Evolution mechanicznych i hydraulicznych. Sieć SeaTalkng pozwala na podłączenie pojedynczym kablem dla zasilania i danych do Evolution ACU (actuator control unit) i rozszerzonych sieci SeaTalkng i NMEA2000.
Cechy i zalety:
- Precyzyjne monitorowanie kursu (pozycji), stabilności jednostki na falach, kołysania i odchylenia, pozwala autopilotowi dostosowywać się wraz ze zmianami warunków panujących na morzu i zmianą dynamiki jachtu.
- Elastyczne opcje montażu - montaż nad lub pod pokładem.
- Łatwe podłączenie przez SeaTalkng do jednostki kontrolnej i ACU.
- Technologia półprzewodnikowego czujnika dostarcza dynamicznej dokładności do 2 stopni we wszystkich warunkach.
- Auto-kompensacja dla pól magnetycznych na pokładzie i niezawodne wskazanie kursu na wysokich szerokościach północnych i południowych.
- Szybkie i niezawodne dane o kursie dla MARPA, nakładki radaru/mapa i różnych trybów kursu w wielofunkcyjnych wskaźnikach Raymarine.
Specyfikacja techniczna
Micro-Talk -specyfikacja ogólna | |
---|---|
Wymiary | |
Napięcie nominalne | 12 V DC (dostarczane przez SeaTalkng®) |
Zakres napięcia | 9 V DC do 16 V DC (ochrona do 32 V DC) |
Pobór prądu | 25 mA przy nominalnym napięciu zasilania |
Metoda montażu | Montaż na powierzchni |
Temperatura pracy | -20 ºC do +55 ºC (-4 ºF do 131 ºF) |
Temperatura przechowywania | -30 ºC do +70 ºC (-22 ºF do 158 ºF) |
Wilgotność względna i wodoodporność | max 93%. IPX6 IPX7 |
Wspierane protokoły połączeń | SeaTalkng® / NMEA 2000 (poprzez adapter DeviceNet) Micronet (bezprzewodowo) |
T113 - Specyfikacja techniczna | |
---|---|
Wysokość wyświetlanych cyfr | 15mm (0.6") |
Podświetlenie | 3 poziomy z wyłączeniem przy świetle dziennym Kontrola ogólna za pomocą całego systemu lub lokalnie |
Zasilanie | Zasilanie energią słoneczną 300 godzin autonomii dziennie, 7 nocy na najjaśniejszym podświetleniu, 20 nocy na ekonomicznym podświetleniu bez ładowania |
Wyświetlane jednostki | Prędkość łodzi (węzły, km na godz., mile lądowe na godz.) Dystans (mile morskie, mile lądowe, kilometry) Głębokość (metry, stopy, sążnie) Prędkość wiatru (węzły, metry na sekundę, Beaufort) |
Alarm | Słyszalny alarm dla głębokości, wiatru, błędu zejścia z kursu i dotarcia do punktu odniesienia |
Waga | 135g (0.3lbs) |
Temperatura pracy | -10° C do +60° C (14° F do 140° F) |
Częstotliwość | 868 MHz lub 916 MHz |
i70s - Specyfikacja ogólna | |
---|---|
Napięcie nominalne | 12 V DC |
Zakres napięć | 9 do 16 V DC |
Pobór prądu | 1.7 Watów |
Metoda montażu | Montaż na powierzchni |
Jasność LCD | 1,200cd/m2 |
Wyświetlacz | 4.1" TFT LCD 16 bit color (64K kolorów) 320 x 240 pikseli |
Paleta kolorów | Cztery palety kolorów - dwie dla dnia, odwrócona i czerwno/czarna |
Temperatura pracy | -20° do 55 °(-4°F do 131°F) |
Temperatura przechowywania | -30° do 70° (-22°F do 158°F) |
Wilgotność względna i wodoodporność | 93% max. IPX6 IPX7 |
Połączenia | 1 x wtyk SeaTalkng® |
Zgodność | Certyfikacja NMEA 2000 (w trakcie) • Europe 2004/108/EC • Australia i Nowa Zelandia C-Tick, zgodność poziom 2 |
Języki | Dostępne wsparcie dla 20 języków |
Wymiary:
Do pobrania:
Instrukcja w j. angielskim - T120 (plik PDF):
Instrukcja w j. angielskim - T113 (plik PDF):
Instrukcja w j. angielskim - i70s - instalacja i obsługa (plik PDF):