• Evolution EV-400 z p70Rs i ACU-400 (dla nap. Typ 2 i 3)

Symbol: T70162

Evolution EV-400 Autopilot z p70Rs i ACU-400 (dla nap. Typ 2 i 3) [T70162]

15806.00
szt. Do przechowalni
Opinie
Cena przesyłki 19
Odbiór osobisty 0
Kurier InPost płatność z góry 17
Kurier InPost za pobraniem 19
Kurier 24
Kurier (Pobranie) 30
Dostępność Mało
Raymarine

Zamówienie telefoniczne: 48583207024

Zostaw telefon

Autopilot Evolution EV-400 z p70Rs i ACU-400 (dla nap. Typ 2 i 3), przeznaczony dla wielkich jachtów motorowych

Zestaw zawiera:

  • Czujnik EV-1
  • Jednostkę kontrolną napędu autopilota ACU-400 (Actuator Control Unit)
  • Jednostkę kontrolną P70Rs
  • Zestaw okablowania Evolution
  • Jednostkę zwrotu steru

Nie wymaga kalibracji!

Łatwa w obsłudze seria autopilotów Evolution EV-400 eliminuje potrzebę skomplikowanej konfiguracji i kalibracji. Po zainstalowaniu Evolution umożliwia tak łatwy start od razu po włączeniu autopilota. Autopiloty Evolution dzięki inteligentnemu czujnikowi EV automatycznie dopasowują się do środowiska, w którym operują i błyskawicznie przetwarzają komendy tak, aby zoptymalizować sterowanie. W rezultacie autopilot utrzymuje dokładny kurs, niezależnie od prędkości łodzi czy warunków panujących na morzu. Wszystko odbywa się bez jakiegokolwiek dostrajania ze strony użytkownika.

Evolution AI™

Technologia Evolution to kulminacja doświadczeń Raymarine w dziedzinie autopilotów i działów badawczych firmy FLIR System, która w połączeniu z zaawansowaną technologią kosmiczną zaowocowała nową jakością w kontroli systemów autopilota: za pomocą algorytmów Evolution Ai

Ten innowacyjny przełom w inteligencji autopilotów pozwala autopilotom Evolution na obserwację zmian w otoczeniu i stała kalkulację i dopasowanie sterowania dla uzyskania maksymalnej wydajności. Rezultatem jest precyzyjne i godne zaufania utrzymywanie kursu, bez względu na prędkość jachtu czy warunki panujące na morzu.

Czujnik EV

Centralnym punktem każdego systemu Evolution jest czujnik EV, czyli 9-osiowy czujnik monitorujący ruch jednostki we wszystkich trzech wymiarach. Element ten łączy zaawansowane czujniki półprzewodnikowe z procesorem autopilota Evolution w pojedynczej i łatwej do zamontowania obudowie

Zamontuj czujnik EV nad lub pod pokładem, odporna obudowa jest w pełni szczelna i zbudowana wg standardów wodoodporności i zanurzalności IPX6 i IPX7.

Główne zalety czujnika EV

  • Precyzyjne monitorowanie kursu (pozycji), stabilności jednostki na falach, kołysania i odchylenia, pozwala autopilotowi dostosowywać się wraz ze zmianami warunków panujących na morzu i zmianą dynamiki jachtu.
  • Elastyczne opcje montażu - montaż nad lub pod pokładem.
  • Łatwe podłączenie przez SeaTalkng do jednostki kontrolnej i ACU.
  • Technologia półprzewodnikowego czujnika dostarcza dynamicznej dokładności do 2 stopni we wszystkich warunkach.
  • Auto-kompensacja dla pól magnetycznych na pokładzie i niezawodne wskazanie kursu na wysokich szerokościach północnych i południowych.
  • Szybkie i niezawodne dane o kursie dla MARPA, nakładki radaru/mapa i różnych trybów kursu w wielofunkcyjnych wskaźnikach Raymarine.

Jednostka kontrolna napędu autopilota (ACU)

Odporna Jednostka kontrolna napędu autopilota ACU (Actuator Control Unit) dostarcza niezawodnego zasilania napędu autopilota i także zapewnia zasilanie dla szyny SeaTalkng. Wybierz ACU, które pasuje do twojego systemu sterowania.

Wspierane napędy
ACU-200 Dla napędów Raymarine Typu 1 hydraulicznego, linearnego i wirnikowego mechanicznego
ACU-300 Dla systemów sterowania solenoid i stale pracujacych pomp hydraulicznych Raymarine
ACU-400 Dla napędów Raymarine Typu 2 i 3 hydraulicznych, linearych i wirnikowych mechanicznych

EV-1 Systemy z napędami Raymarine

EV-1 przeznaczony jest dla systemów autopilota Evolution mechanicznych i hydraulicznych. Sieć SeaTalkng pozwala na podłączenie pojedynczym kablem dla zasilania i danych do Evolution ACU (actuator control unit) i rozszerzonych sieci SeaTalkng i NMEA2000.

Jednostki kontrolne autopilota p70s i p70Rs

Uzupełnieniem systemu autopilota Evolution jest jednostka kontrolne autopilota p70s lub p70Rs. p70s i p70Rs charakteryzują się żywymi kolorami wyświetlaczy i są obsługiwane przez intuicyjny interfejs użytkownika Raymarine LightHouse.

LightHouse organizuje wszystkie opcje w prostych strukturach menu, a szybki proces konfiguracji Evolution pozwali na jego uruchomienie w kilka minut.

Przeznaczony dla jachtów żaglowych, p70s oferuje proste 1 i 10 stopniowe zmiany kursu przy pomocy przycisków.

p70Rs zawiera pokrętło kontrolne dla użytkowników łodzi motorowych. Użyj pokrętła do obsługi menu i zmiany kursu, lub do aktywowania trybu sterowania motorem i sterowania ręcznego bezpośrednio z p70Rs.

Zestaw okablowania Evolution

  • 1 x SeaTalkng kabel zasilania (0.4m)
  • 1 x SeaTalkng kabel główny (Backbone)(5m)
  • 1 x SeaTalkng kabel Spur (0.4m)
  • 1 x SeaTalkng 5-drożny blok połączeniowy
  • 2 x SeaTalkng połączenie T-piece
  • 2 x SeaTalkng Terminator

Specyfikacja techniczna:

EV-1 Czujnik
Nominalne napięcie zasilania (w woltach DC) 12 wolt systemy DC
Zakres napięć pracy (wolty DC) 10.8 – 15.6 woltów DC
Pobór prądu 30 mA
SeaTalkng LEN 1
Czujniki 3-osiowy cyfrowy
Połączenia danych SeaTalkng, NMEA 2000 DeviceNet
Temperatury pracy -20ºC do +55ºC
Temperatury przechowywania -30ºC do +70ºC
Wilgotność względna max 93%
Oszacowanie wodoodporności IPX 6
Wymiary 140mm średnica, 35mm głębokość (wliczając obudowę montażową), 95mm głębokość (wliczając uchwyt ścienny)
Waga 0.29 kg (0.64 lbs)
Zgodność EMC Europa: 2004/108/EC, Australia i Nowa Zelandia
ACU-400
Prąd wyjściowy napędu Max ciągły 30 Amp
Przyłącze sprzęgła Do 4 A ciągle przy 12 V na 12 V systemach, do 4 A ciągle przy 24 V na 24 V systemach, do 4 A ciągle przy 12 V na 24 V systemach
Połączenia Czujnik wychylenia steru, przełącznik uśpienia, zasilanie, silnik napędu, sprzęgło napędu, Uziemienie, Cyfrowe wejście / wyjście (DIO)
Nominalne napięcie zasilania 12 lub 24 wolty DC
Zakres napięcia pracy 10.8 do 31.2 woltów DC
Pobór prądu (w trybie czuwania "standby") główny zasilacz 300 mA (12/24 woltów DC)
Pobór prądu (w trybie czuwania "standby") zasilanie SeaTalkng Brak zasilania do SeaTalkng
SeaTalkng LEN N/A
Wyjście mocy SeaTalkng 3 A przyt 12 V (fochrona bezpiecznika przy 3 A)
Oszacowanie wodoodporności Odporność na skroplenie
Wymiary Szer. x Wys. x Głęb. 285 mm x 211.5 mm x 64.5 mm
Waga 2.2kg
Jednostka kontrolna autopilota p70Rs
Napięcie nominalne (wolty DC) 12 wolt DC
Zakres napięcia (wolty DC) 9 – 16 woltów DC
Rozmiar ekranu 3.5" TFT LCD 320 x 240 pikseli
Kolory 16 bitów kolor (64 tys. kolorów)
Jasność LCD 700 cd/min²
Pobór prądu 69 mA bez oświetlenia; 134 mA 100% iluminacja
Połączenia SeaTalkng (x2) i kompatybilne z SeaTalk1
Temperatury pracy -25ºC do +55ºC
Temperatura przechowywania -30ºC do +70ºC
Wilgotność względna 93% max
Wodoodporność IPX 6
Zgodność Europa 2004 /108 /EC Australia i Nowa Zelandia C-Tick, Level 2

Do pobrania:

Instrukcja w j. angielskim - EV-1 i ACU (plik PDF): Ikona pdf

Instrukcja w j. angielskim - Evolution + p70 +p70R (plik PDF): Ikona pdf

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie