• Evolution EV-100 na rumpel + p70s, ACU-100, napęd do rumpla

Symbol: T70153

Autopilot Evolution EV-100 na rumpel + p70s, ACU-100, napęd do rumpla [T70153]

9473.00
szt. Do przechowalni
Opinie
Cena przesyłki 19
Odbiór osobisty 0
Kurier InPost płatność z góry 17
Kurier InPost za pobraniem 19
Kurier 24
Kurier (Pobranie) 30
Dostępność Mało
Raymarine

Zamówienie telefoniczne: 48583207024

Zostaw telefon

Autopilot Evolution EV-100 na rumpel z p70s, ACU-100 & napęd do rumpla, przeznaczony dla małych jachtów żaglowych z napędem rumplowym

Cechy i zalety:

  • Kompletny system autopilota
  • Evolution Ai dla najwyższej wydajności
  • Nie wymaga kalibracji
  • Szybka i łatwa instalacja
  • Pasuje do większości typów sterów łodzi żaglowych
  • Proste i silne zaangażowanie sprzęgła
  • Dla łodzi do 6000 kg
  • Dla systemów zasilania 12V DC
  • Zawiera kontroler autopilota p70s

Zawiera:

  • Czujnik EV-1
  • Jednostkę kontrolna autopilota p70s
  • Jednostkę kontrolną napędu autopilota ACU-100 (Actuator Control Unit)
  • Napęd wypycharki rumpla
  • Zestaw okablowania Evolution
  • Pakiet EV Unit O-Ring (zestaw 2)
  • Uchwyt do montażu na ścianie

Czujnik EV

Centralnym punktem każdego systemu Evolution jest czujnik EV, czyli 9-osiowy czujnik monitorujący ruch jednostki we wszystkich trzech wymiarach. Element ten łączy zaawansowane czujniki półprzewodnikowe z procesorem autopilota Evolution w pojedynczej i łatwej do zamontowania obudowie.

Czujnika EV może być zamontowany pod lub nad pokładem, gdyż obudowa urządzenia jest wodoodporna i wykonana w standardzie wodoszczelności IPX6 i IPX7.

EV-1 przeznaczony jest dla systemów autopilota Evolution mechanicznych i hydraulicznych. Sieć SeaTalkng pozwala na podłączenie pojedynczym kablem dla zasilania i danych do Evolution ACU (actuator control unit) i rozszerzonych sieci SeaTalkng i NMEA2000.

Cechy i zalety:

  • Precyzyjne monitorowanie kursu (pozycji), stabilności jednostki na falach, kołysania i odchylenia, pozwala autopilotowi dostosowywać się wraz ze zmianami warunków panujących na morzu i zmianą dynamiki jachtu.
  • Elastyczne opcje montażu - montaż nad lub pod pokładem.
  • Łatwe podłączenie przez SeaTalkng do jednostki kontrolnej i ACU.
  • Technologia półprzewodnikowego czujnika dostarcza dynamicznej dokładności do 2 stopni we wszystkich warunkach.
  • Auto-kompensacja dla pól magnetycznych na pokładzie i niezawodne wskazanie kursu na wysokich szerokościach północnych i południowych.
  • Szybkie i niezawodne dane o kursie dla MARPA, nakładki radaru/mapa i różnych trybów kursu w wielofunkcyjnych wskaźnikach Raymarine.

Jednostka kontrolna autopilota p70

p70s to przyciskowy kontroler pracy przeznaczony specjalnie dla łodzi żaglowych

Cechy i zalety:

  • Interfejs użytkownika LightHouse jest prosty i szybki w użyciu
  • Szerokie kąty patrzenia - 160°
  • Startowy konfigurator pomaga szybko i łatwo skonfigurować pilota
  • Antyrefleksyjna powłoka dla ulepszonej widoczności w pełnym świetle słonecznym
  • Niskie zużycie prądu - typowo 132mA/1.6W - 27% mniej niż ST70 przy x4 pomiarze jasności
  • Wspierane tryby autopilota: Auto; Standby (tryb gotowości); Pattern (patent); Track (śledzenie); Wind Vane; Power Steer and Jog Steer
  • Prosty system i grupowe zciemnianie/rozświetlanie
  • Wsparcie dla licznych źródeł danych
  • Połączenia SeaTalkng/NMEA2000 i SeaTalk1 (nie wymagane połączenie pomostowe)

ACU-100 Autopilot Control Unit (ACU)

Odporna Jednostka kontrolna napędu autopilota ACU (Actuator Control Unit) dostarcza niezawodnego zasilania napędu autopilota. Wybierz ACU, ktore pasuje do twojego systemu sterowania.

Zestaw okablowania Evolution

  • 1 x SeaTalkng kabel zasilania (0.4m)
  • 1 x SeaTalkng kabel główny (Backbone)(5m)
  • 1 x SeaTalkng kabel Spur (0.4m)
  • 1 x SeaTalkng 5-drozny blok połączeniowy
  • 2 x SeaTalkng połączenie T-piece
  • 2 x SeaTalkng Terminator

Typ pilota: rumplowy

Specyfikacja techniczna:

EV-1 Czujnik
Nominalne napięcie zasilania (w woltach DC) 12 wolt systemy DC
Zakres napięć pracy (wolty DC) 10.8 – 15.6 woltów DC
Pobór prądu 30 mA
SeaTalkng LEN 1
Czujniki 3-osiowy cyfrowy
Połączenia danych SeaTalkng
Temperatury pracy -20ºC do +55ºC
Temperatury przechowywania -30ºC do +70ºC
Wilgotność względna max 93%
Oszacowanie wodoodporności IPX 6
Wymiary 140mm średnica, 35mm głębokość (wliczając obudowę montażową), 95mm głębokość (wliczając uchwyt ścienny)
Waga 0.29 kg (0.64 lbs)
Zgodność EMC Europa: 2004/108/EC, Australia i Nowa Zelandia
ACU-100
Prąd wyjściowy napędu Max ciągły 7 Amp
Przyłącze sprzęgła brak połączenia przyłącza sprzęgła
Nominale napięcie zasilania 12 woltów DC
Zakres napięcia pracy 10.8 do 15.6 woltów DC
Pobór prądu (w trybie czuwania "standby") główny zasilacz 300 mA (12 woltów DC)
Pobór prądu (w trybie czuwania "standby") zasilanie SeaTalkng Brak zasilania do SeaTalkng
SeaTalkng LEN N/A
Wyjście mocy SeaTalkng Brak zasilania do SeaTalkng
Oszacowanie wodoodporności Panel wtyków: IPX2, Elektronika napędu: IPX6
Wymiary Szer. x Wys. x Głęb. 180 mm x 140 mm x 52mm (7.1" x 5.5" x 2.0")
Waga 0.6 kg (1.32 lbs)
Jednostka kontrolna autopilota p70s
Napięcie nominalne (wolty DC) 12 wolt DC
Zakres napięcia (wolty DC) 9 – 16 woltów DC
Rozmiar ekranu 3.5" TFT LCD 320 x 240 pikseli
Kolory 16 bitów kolor (64 tys. kolorów)
Jasność LCD 700 cd/min²
Pobór prądu 69 mA bez oświetlenia; 134 mA 100% iluminacja
Połączenia SeaTalkng (x2) i kompatybilne z SeaTalk1
Temperatury pracy -25ºC do +55ºC
Temperatura przechowywania -30ºC do +70ºC
Wilgotność względna 93% max
Wodoodporność IPX 6
Zgodność Europa 2004 /108 /EC Australia i Nowa Zelandia C-Tick, Level 2

Do pobrania:

Instrukcja w j. angielskim - EV-1 i ACU (plik PDF): Ikona pdf

Instrukcja w j. angielskim - Evolution + p70 +p70R (plik PDF): Ikona pdf

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie