• Autopilot Evolution DBW z p70Rs (dla systemów sterowania Drive by wire) + ECI-100, kabel EVC Link, kabel Y-Loom [T70214]

Symbol: T70214

Autopilot Evolution DBW z p70Rs (dla systemów sterowania Drive by wire) + interfejs ECI-100, kabel Volvo Engine EVC Link, kabel Volvo Engine Y-Loom [T70214]

15806.00
szt. Do przechowalni
Opinie
Wysyłka w ciągu 24 godziny
Cena przesyłki 19
Odbiór osobisty 0
Kurier InPost płatność z góry 17
Kurier InPost za pobraniem 19
Kurier 24
Kurier (Pobranie) 30
Dostępność Mało
Waga 3 kg
Raymarine

Zamówienie telefoniczne: 48583207024

Zostaw telefon

Autopilot Evolution DBW z p70Rs (dla systemów sterowania Drive by wire) + interfejs ECI-100, kabel Volvo Engine EVC Link, kabel Volvo Engine Y-Loom [T70214]

Autopilot Evolution DBW z jednostką kontrolną autopilota p70Rs, czujnikiem EV2 i zestawem okablowania EV2 (odpowiedni dla systemów sterowania drive by wire)

Zestaw zawiera:

  • Czujnik EV-2 dla napędu Drive-by-Wire
  • Jednostkę kontrolną autopilota p70Rs (dla jachtów motorowych)
  • Zestaw okablowania Evolution SeaTalkng - R70160
  • Zestaw okablowania Evolution EV-2 - R70192

EV-2 podłączany jest bezpośrednio do sieci Raymarine SeaTalkng, posiada także dedykowany port CAN Bus dla bezpośredniego podłączenia do systemów sterowania steer-by-wire:

  • Systemy Teleflex Optimus
  • Napędy ZF Pod Drives
  • Systemy kontroli Yanmar VC10 i JC10 (Joystick)
  • Volvo IPS* i Volvo Aquamatic (*Wymagana jest opcjonalna brama Volvo IPS oraz dodatkowe okablowanie)

Pojedyncze połączenie CAN Bus do EV-2 eliminuje potrzebę uzycia ACU, co w konsekwencji upraszcza instalację.

Jednostka kontrolna autopilota p70Rs

Jednostka kontrolna autopilota p70Rs jest elementem dopełniającym system autopilota Raymarine Evolution. p70Rs obsługiwane jest przyciskami oraz pokrętłem i przeznaczone głównie dla jachtów motorowych. Dobrze widzialna w wszystkich warunkach pogodowych, energooszczędna i optycznie zespolona technologia wyświetlacza zapewnia jasne kolory, ostrzejszy kontrast oraz szerokie kąty patrzenia.

ECI-100 Universal Engine & Control Interface - uniwersalny interfejs kontroli silnika

Służy jako most pomiędzy instrumentacją silnika i systemem sterowania drive-by-wire, a systemami autopilotów i nawigacji Raymarine.

Dowiedz się więcej o kompatybilności silnika ECI-100, kliknij niniejszy link.

Proste, izolowane rozwiązanie magistrali CAN, ECI-100 oferuje niezawodną integrację z wyświetlaczami wielofunkcyjnymi Raymarine najnowszej generacji, a także zapewnia płynny interfejs sterowania autopilotem do systemu autopilota Raymarine Evolution EV-2 Drive-by-Wire.

Prosty, pojedynczy punkt połączenia dla danych silnika

  • Niedrogie i nieskomplikowane rozwiązanie eliminuje potrzebę stosowania wielu bramek do silników i autopilotów
  • Przeglądaj dane silnika wraz z wiodącymi w branży technologiami radarowymi, sonarowymi i nawigacyjnymi Raymarine za pomocą jednego ekranu dotykowego.
  • Łatwy dostęp do konfigurowalnych wyświetlaczy, by pokazać dane dotyczące wydajności silnika, zużycia paliwa, alarmy i wiele innych.
  • Wyświetlaj informacje o silnikach na smartfonie lub tablecie za pomocą aplikacji mobilnych Raymarine.
  • Prosta instalacja ECI-100 sprawia, że integracja silnika i nawigacji staje się rzeczywistością dla praktycznie każdego jachtu.

Wskaźnik Raymarine + ECI-100

Ciesz się kontrolą autopilota z dowolnego wyświetlacza sieciowego

ECI-100 wprowadza 9-osiowy czujnik Raymarine Evolution i adaptacyjne sterowanie autopilotem do napędu „drive-by-wire" bez konieczności stosowania własnościowych (pochodzących od producenta silnika) bram autopilota.

Ciesz się pełną kontrolą autopilota za pomocą jednego ekranu dotykowego.

Od aSerii do gS Serii ...

Wyświetlacze informacji o silniku i sterowanie autopilotem przez ECI-100 są dostępne na wskaźnikach wielofunkcyjnych Raymarine aSerii, cSerii i eSerii trzeciej generacji oraz na flagowych wskaźnikach gS Serii. Wymagane jest oprogramowanie LightHouse w wersji 8 lub nowszej.

ECI-100 Parametry danych silnika

Prędkość silnika
Temperatura oleju przekładni
Poziom zbiornika paliwa
Temperatura silnika
Zużycie paliwa podczas drogi (obliczane przez ECI-100)
Ciśnienie oleju silnika
Potencjał alternatora
Ciśnienie chłodziwa silnika
Całkowita ilość godzin pracy silnika
Oszacowanie paliwa silnika
Obciążenie procentowe silnika
Zwiększenie ciśnienia
Przekładnia
Potencjał akumulatora
VIN (niepokazywany na wskaźniku)
Ciśnienie oleju przekładni
Numer oprogramowania (niepokazywany na wskaźniku)

Specyfikacja techniczna:

ECI-100 wymiary

ECI-100 - specyfikacja ogólna
Wymiary (dł. x wys. x głęb.) 109.2 x 21.35 x 30.2 mm
Zob. diagram powyżej
Nominalna moc zasilania 12 V DC
Zakres napięcia pracy 10.8V do 31.2V DC
Pobór prądu 3.6W (maximum)
Natężenie prądu 10mA
Bezpiecznik/rozłączniki 5A
Numer równoważności obciążenia (LEN) 1
Temperatura pracy -20º do +55ºC
Temperatura przechowywania -30º do +70ºC
Wilgotność względna 95%
Wodoodporność IPX6

R70160 Zestaw okablowania Evolution SeaTalkng

  • (1) SeaTalkng kabel zasilania (0.4m)
  • (1) SeaTalkng kabel Spur (0.4m)
  • (1) SeaTalkng kabel Backbone (5m)
  • (2) SeaTalkng wtyk T-piece
  • (1) SeaTalkng piątnik
  • (2) SeaTalkng terminator

R70192 Zestaw okablowania Evolution EV-2 SeaTalkng

  • (1) SeaTalkng kabel zasilania (0.4m)
  • (2) SeaTalkng Terminator
  • (2) kabel adaptera DeviceNet/Seatalkng (żeński)

Kabel Volvo Engine EVC Link [E70240]

Kabel 1m. Podłącza Y-Loom do jednostki ECI-100.

Kabel Volvo Engine Y-Loom [E70241]

Do podłączenia ECI-100 do starszych systemów Volvo Penta z multi-link hubem

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie